آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: مشهد صاحب ۲۰۰۰ مدرسه از محل مولدسازی می‌شود

  • کد خبر: ۲۰۵۱۶۴
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
فرماندار مشهد: مشهد صاحب ۲۰۰۰ مدرسه از محل مولدسازی می‌شود
فرماندار مشهد گفت: ۲ هزار کلاس درس جدید از محل قانون مولدسازی دارایی‌های دولت از سال ۱۴۰۲ تا سال ۱۴۰۴ در این شهرستان ساخته می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز محسن داوری در آیین افتتاح مدرسه روستای «بازه حوض سفلی «در بخش رضویه مشهد افزود: با ساخت و تکمیل این تعداد کلاس درس می‌توانیم بخشی از مشکل و کمبود سرانه آموزشی در این شهرستان را بهبود بخشیم.

وی گفت: در شهرستان مشهد و بویژه حاشیه این کلانشهر در چهار شاخص فضای آموزشی، آب، بهداشت، درمان و فضای ورزشی با شاخص و سرانه خدمات یاد شده در استان خراسان رضوی و کشور فاصله داریم.

فرماندار مشهد بیان داشت: با اجرای طرح «افتتاح هر سه شنبه یک مدرسه «برای رفع مشکل کمبود مدارس با همت مردم عزیز، خیران، فرمانداری و اداره کل نوسازی مدارس اقدام شده است.

وی گفت: هم اکنون برای ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی هر ۲ هفته یک زیرساخت بهداشتی درمانی در این شهرستان افتتاح می‌شود، از ابتدای بهمن ماه نیز افتتاح مراکز ورزشی در شهرستان را نیز آغاز خواهیم کرد.

داوری گفت: مدرسه سه کلاسه ابتدایی «شاهد» با زیربنای ۲۰۰ مترمربع با مشارکت ۵۰ درصدی خیران و اقدام اداره کل نوسازی مدارس امروز افتتاح شد.

طابق اعلام فرمانداری مشهد، سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموز در کشور پنج و پنج دهم متر مربع، در خراسان رضوی چهار و پنج دهم مترمربع و در حاشیه شهر مشهد و روستا‌های اطراف این کلانشهر یک و ۲ دهم مترمربع است.

طرح ویژه ساخت مدرسه توسط خیران با توجه به کمبود ۲ هزار کلاس درس در مشهد مورد حمایت قرار گرفته و هر سه‌شنبه یک مدرسه در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

چهار میلیون نفر جمعیت شهرستان مشهد در شهر‌های «مشهد، رضویه، ملک آباد و بینالود» و ۴۰۰ روستای کوچک و بزرگ آن سکونت دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->